WARUNKI REZERWACJI I SPRZEDAŻY BILETÓW NA PROMY

 
FORMULARZ WSTĘPNEJ REZERWACJI / ZAMÓWIENIA  BILETU

1. WYPEŁNIANIE FORMULARZA
W Formularzu należy podac wszystkie dane bardzo precyzyjnie: imiona i nazwiska wszystkich osób podróżujących, daty urodzenia oraz rodzaj serwisu na promie, np. kabiny, fotele itp. Osoby podróżujące samochodami muszą dodatkowo podać markę, model i nr rejestracyjny pojazdu. Przy rezerwacji zestawu prosimy podać łączna długość.

2. OFERTA PRZEPRAWY PROMOWEJ - po otrzymaniu wypełnionego formularza, doradca prześle Państwu na podany adres poczty internetowej ofertę cenową.

3. DOKONANIE REZERWACJI / PŁATNOŚĆ - po zaakceptpwaniu przez Państwa otrzymanej Oferty BILETU i zapłaceniu należnosci w PLN, zostaje dla Państwa zamówiony bilet.
Wpłaty nalezy dokonywać wyłącznie na rachunek bankowy: 

PZM Travel Sp.z o.o. , 62 1500 1012 1210 1001 8352 0000, 
z dopiskiem - Bilet promowy/trasa/nazwisko

4. POTWIERDZENIE REZERWACJI - po otrzymaniu potwierdzenia rezerwacji, dokonaniu wpłaty dostaną Państwo na e-mail  elektroniczne potwierdzenie rezerwacji, które uprawnia do odbioru biletu w kasie portu lub e-bilet zawierający kod kreskowy uprawniający do wejścia na prom.


UWAGA!!! - Rezerwacja zostanie przez nasze biuro założona dopiero po dokonaniu wpłaty przelewem lub gotówką. W przypadku braku miejsc całość kwoty zostanie zwrócona wyłącznie na rachunek bankowy osoby wpłacającej. 
Rezerwacje zakładane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:30 do 15:30 



Nasi doradcy:
Jeśli potrzebujecie Państwo konsultacji telefonicznej jesteśmy do Waszej dyspozycji:

Małgorzata Frejt
tel. 22 849 69 04 lub 22 849 84 49

 


Uwaga: Rezerwacja on-line jest dokonywana przez turystę. Rezerwacja jest możliwa wyłącznie przy płatności kartą kredytową oraz dostępnym adresie email.

Ubezpieczenie KOSZTÓW ANULACJI BILETU PROMOWEGO
Ubezpieczenie anulowania biletu promowego zapewnia zwrot kosztów, jakimi ubezpieczony został obciążony przez przewoźnika w wyniku anulowania biletu promowego .
Zawarcie ubezpieczenia może nastąpić tylko w określonym terminie:
- do 5 dni od daty zakupu biletu (wpłaty całości lub części – zaliczki), gdy do przeprawy promowej jest więcej niż 30 dni,
- w dniu zakupu biletu (wpłaty całości lub części – zaliczki), gdy do rozpoczęcia pobytu w obiekcie hotelarskim jest mniej niż 30 dni. Opis ubezpieczenia.

ZAKUP POLISY