ZASADY ZAKUPÓW W PZM SKLEP

LOGOWANIE

Aby dokonać zakupów w PZM Sklep należy najpierw zarejestrować się lub zalogować się (w przypadku posiadania konta) na stronie http://www.pzmtravel.com.pl/pzmklub/registration.html.

Rejestracja w PZM SKLEP oznacza zaakceptowanie niniejszego regulaminu.

Poprawne założenie konta oznacza, że w nazwie użytkownika (loginie), ani haśle nie może być adresu e-mail.

Na podany przy rejestracji adres e-mail zostaje przesłany link aktywacyjny, który należy potwierdzić. Następnie należy zalogować się w sklepie używając podanego przy rejestracji własnego loginu i hasła.

JAK DOKONAĆ ZAKUPÓW

Warunkiem realizacji zamówienia jest:

  1. Zalogowanie się do systemu www.pzmtravel.com.pl/pzmklub.
  2. Zapoznanie się z opisem produktu, w którym zawarte są ważne informacje dotyczące zamawianego towaru oraz jego użytkowania.
  3. Prawidłowe wypełnienie i potwierdzenie zamówienia.
  4. Dokonanie płatności, zgodnie z instrukcjami, otrzymanymi drogą mailową.
  5. Zamówienia realizowane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym rachunku.

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Zamówienia Klientów realizujemy wyłącznie od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-16.00. Zamówienia złożone w weekend są przygotowywane od poniedziałku, lub w pierwszym dniu po świętach, po zaksięgowaniu wpłaty na naszym rachunku.

Za zamówiony towar/usługę należy zapłacić po złożeniu zamówienia, przelewem bankowym lub przekazem pocztowym gotówkowym z góry, wraz z podaniem numeru zamówienia i nazwiska zamawiającego.

Zamówienia, które nie zostaą opłacone w ciągu 14 dni zostaną automatycznie anulowane.

Klient może sprawdzić kolejne etapy realizacji złożonego zamówienia logując się na swoje konto i wybierając zakładkę "moje zamówienie". Klient ma prawo wglądu w swoje dane oraz ich modyfikacji ( zmiana hasła, adresu, itp.).

W przypadku, gdy termin realizacji zamówienia wykracza poza określony na stronie, PZM-Travel zastrzega sobie prawo do indywidualnego uzgodnienia z Klientem warunków realizacji zamówienia. Istnieje także możliwość anulacji zamówienia i zwrotu wpłaconej należności pod warunkiem, że nie zostało ono zrealizowane.

Rachunek bankowy Sprzedawcy: PZM-Travel Sp. z o. o., ul. Madalińskiego 20 lok. 3A, Bank Zachodni WBK S.A. 63 Oddział w Warszawie nr 62 1500 1012 1210 1001 8352 0000.
Sprzedawca nie przyjmuje płatności kartą kredytową ani za zaliczeniem pocztowym.

KOSZTY I CZAS DOSTAWY

Przesyłki przygotowywane są na bieżąco po zaksięgowania należności na naszym rachunku bankowym.

Czas dostawy zamówienia zależy od wybranej formy wysyłki:

  • Poczta Polska (polecony i priorytet) – 11,00 zł - szacowany czas to 2-5 dni robocze (zazwyczaj do 3 dni). W sezonie letnim z uwagi na urlopy Poczty Polskiej zdarzaja się opóźnienia, za które PZM Travel nie ponosi odpowiedzialności.  
  • Przesyłka kurierska – 28,00 zł - dostawa do 48h ( zazwyczaj w następny dzień roboczy).

PZM Travel nie bierze odpowiedzialności za czas dostawy przesyłek, gdyż są one realizowane przez niezależne od nas podmioty (poczta polska, firma kurierska), a szacowany czas dostawy oparty jest na informacjach przekazywanych przez te podmioty.

PZM Sklep nie odpowiada za niedostarczenie przesyłki, w przypadku błędnego podania adresu wysyłki przez Klienta (brak nazwy firmy, niepełnego adresu itp.)

JAK DATUJEMY WAŻNOŚĆ WINIETKI

Winietki przy sprzedaży są datowane zgodnie ze złożonym zamówieniem w PZM Sklep. Podczas składania zamówienia należy wybrać datę, od jakiej mają być ważne winietki (dzień wjazdu do każdego kraju) i tak zaznaczamy przy sprzedaży.
Przy winietach elektronicznych: słowackich,  węgierskich i rumuńskich oprócz daty początkowej wjazdu do kraju należy podać obowiązkowo kraj zarejestrowania pojazdu oraz numer rejestracyjny, a przy winiecie rumuńskiej także numer VIN, dane te wpisywane są do systemu administratora autostrad, w trakcie sprzedaży. Podobne zasady obowiązują w przypadku winiet rumuńskich z tą różnicą, że należy podać również nr VIN przy składaniu zamówienia. Winiety elektroniczne są przypisane do konkretnego pojazdu, którego nr rejestracyjny podaje Klient w trakcie składania zamówienia.
Po wystawieniu winiety sprzedawca w Polsce nie ma możliwości wprowadzenia jakichkolwiek zmian.

Niniejszy regulamin wchodzi w życie z chwilą publikacji na stronie styczeń 2017.

ADMINISTRATOR PZM SKLEP  sklep@pzmtravel.com.pl

 

PZM Sklep funkcjonuje zgodnie z Dyrektywą Konsumencka UE a dnia 13.06.2014 (aktualizacja 23.09.2015.)

wróć do pzmsklep